Kaskáda

Kaskáda je často používaný systém v online ruletě, který využívá skutečnosti, že je málo pravděpodobné, že stejná hodnota padne několikrát za sebou. Například, je velmi malá pravděpodobnost, že by padla červená barva desetkrát za sebou.

V situacích, kdy máte 50% na výhru (typickým příkladem je panna a orel při hodu mincí) jako při sázení na červenou a černou, padne stejná barva pouze párkrát za sebou. V drtivé většině případů dochází ke změně po třetím či čtvrtém protočení. Systém Kaskáda vychází ze systému Martingale.

Jak na to?

První kaskáda (první až čtvrtý spin) sázíme jako klasický Martingale.

  • 1. spin: 1$ x 2 = 2$
  • 2. spin: 2$ x 2 = 4$
  • 3. spin: 4$ x 2 = 8$
  • 4. spin: 8$ x 2 = 16$

Lišit se začne až v situaci, kdy se ani po čtvrté nedočkáme výhry. Pak přecházíme do druhé kaskády, kde sázíme opět 4 spiny. První sázku v druhé kaskádě (respektive pátý spin) začneme sázkou o hodnotě základní sázka plus základní sázka. Pokud opět prohrajeme, k této sázce přičteme další základní sázku. Při třetím a čtvrtém spinu (respektive 7. a 8. spinu v celkovém pořadí) již sázku zdvojnásobujeme.

  • 5. spin: 1 + 1 = 2
  • 6. spin: 2 + 1 = 3
  • 7. spin: 3 x 2 = 6
  • 8. spin: 6 x 2 = 12

Pokud se ani po osmém spinu nedočkáme výhry, přecházíme k 3. kaskádě. K základní sázce předchozí kaskády přičteme jednu základní sázku. A dále pokračujeme podle vzorce jako u druhé kaskády.

  • 9. spin: 2 + 1 = 3
  • 10. spin: 3+ 1 = 4
  • 11. spin: 4 x 2 = 8
  • 12. spin: 8 x 2 = 16

Pokud, kdykoliv vyhrajete, začněte sázet úvodní sázkou kaskády, ve které jste vyhráli. Nezačínejte základní sázkou první kaskády.